2011. január 31., hétfő

Milyen egy jó gyerekszoba egy éves kislánynak ?

Mi legyen benne? Kényelmes ágyikó, kis komód a ruháknak, polc a játékoknak. Pihe- puha szőnyeg a hancúrozásra, játékra. Sok doboz, láda, kosár, amibe gyorsan bele lehet dobálni a játékokat, lehetőleg valamilyen rendszer szerint.
Kellene egy kényelmes kanapé vagy nagyobb fotel is pihenésre, mesélésre.

Milyen legyen a hangulat? Vidékies, friss, kislányos, tiszta.


Rózsaszín és extra lányos, de mégsem túl sok. Legalábbis nekem nem az. A kiegészítők, a sok vidám játék teszi valahogy egyedivé a tetőtéri szobácskát.

Igaz, ez nem éppen kislányos a kékkel, de nekem nagyon tetszik. A fa borítás annyira egyedivé teszi, és egyáltalán nem emlékeztet a nyolcvanas évek nyaralóira. Igaz a festés sokat számít. Érdekes ahogy a lambériát egy kis akasztó sorral zárja le.


A színek és hangulat is nagyon egyedi,picit néhol retros, de legalább nem csak a hagyományos rózsaszín- kék felállásban gondolkodik.

Nekem ez a favoritom! A változatos minták, lágy anyagok. Én is ilyen szobát szeretnék, persze játékok és még sok- sok minden kellene mellé.

A végére pedig egy a kicsit elegánsabb vonulat kedvelőinek. A rózsaszín itt is megjelenik, de erős csokibarnával. Nagyon szépek a kis növényminták, ahogy mindenhol visszaköszönnek. Virág és madár, nekem mindig favorit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...