2011. február 15., kedd

Zöld táska- minden színben

Igaz nem teljesen kapcsolódik a lakberendezős témához és még a kertekhez sem, de nagyon szépek!
Most olyan táskákat, szatyrokat, zacskókat, kosarakat mutatok, amikkel én szívesen járkálnék városban, piacon, bárhol. Így nem kell kérnem nejlon zacskót annak amit veszek Még akkor sem, ha környezetbarát és lebomlik nem csak négyszáz év múlva. Környezetbarát nejlonzacskó- nekem ez amúgy képzavar. Maximum úgy tudom elképzelni, mint ezeket, hogy nem dobom el, hanem sokáig használom. 
Az első négy táska a leírások szerint újrafelhasznált anyagokból készült. Remélem, hogy nem csak a címke, hanem tényleg a szatyrok is. 
Papucsállatka.  Ez az indiai minta érdekes, hogy mennyire megtalálta a helyét az európai világban is. A rózsaszín és piros együtt nekem nagyon tetszik, pedig gyerekkoromban azt tanították, hogy a kettő együtt nem illik, látszik ebből is, hogy sok minden változik.
Ebben a táskában a fagyasztott dolgokat és a fagyit is haza viheted, mert hőtárolós. Igaz nem tarthatod mindig magadnál, mert nem lehet kicsire összehajtani.
Türkizkék és eprek vagy szedre, nyerő páros. Ezt a zacskót össze is lehet elég kicsire hajtogatni.


Ez az első képen szereplőnek a tesója, csak az összehajtogathatós fajtából és kisebb füllel.Nekem és a tesómnak egyformán kicsi fülünk van és olyan egyforma, hogy akár ki is cserélhetnénk. Tesók vagyunk. Megfigyelted már, hogy az embereknek mennyire különböző a fülek? Akárcsak a táskáknak!



Pöttyös mindig jöhet! A múlt héten eltört egy pöttyös tálaló tálam, rá emlékeztet ez a szuper kis szatyor.De már vettem helyette egy újat, világos kék és fehér pöttyös.

Nekem is van egy ilyen kosaram csak az enyém narancssárga. Lapra szerelhető, mint az IKEA-ás bútorok. Kocsiba nagyon jól tartható, ha pedig kell könnyen előkapható. Nagyon jó benne, hogy az üvegek nem esnek minden felé, mert a fala merev.
Ez a szatyor, már szinte táska. Elegáns, kicsit keleties és sok minden belefér, de itt csak a beledobálós technikát tudod alkalmazni.
Régebben lehetett kapni a Lidl-ben 100Ft-ért ilyen textil szatyrokat. Sajnos már nem kínálják. Ez a festés egy lehetőség. A szalvétatechnika, a textilfilcek számtalan megoldást tartogatnak még.
Nekem a fák, madarak nagyon- nagyon tetszenek. Ezért ez a szatyor is. A pirosat pedig imádom. Nagyon strapabírónak néz ki ez a táska.
A nyáron tanultam kosarat fonni, na ez nem az én művem, de nekem is egész szépek sikerültek. Majd teszek fel róluk is képeket. Szerintem menő ilyen kosárral menni vásárolni, persze nem cipőt vagy ékszert, de élelmiszerhez szuper. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...