2011. március 16., szerda

Palánták keresztelője

A babavárás egyik legizgalmasabb része, hogy mi is legyen a kicsike neve. Amikor magukat ültetünk már tudjuk, hogy mi is az olykor még igen aprócska mag neve, azonban mire a magból egy növényke lesz gyakran megtörténik, hogy fogalmunk sincs, hogy ki is lakik a cserében, ágyásban.
Persze amikor ültetünk, pikírozunk mindig azt hisszük, hogy képtelenség, hogy elfelejtsük, hogy kit is ültettetünk a kis fekete edények egyikébe. Aztán persze megtörténik. Telnek a napok, a hetek és már lövésünk sincs, hogy ki növekszik az edényben.
A fenti baleset elkerülése végett fontos, hogy a majdani palántáknak nevét feltüntessük az ültetőtálcán, a cserépen.
Én már sok sikertelen próbálkozáson vagyok túl, post- it felragasztása a cserépre, ami persze leesik...
Próbálkoztam azzal is, hogy felírtam az összes cserepet, egy füzetbe, hogy melyikben mi van. Ez így nézett ki: hat kis feketében kaliforniai paprika. Persze egy hét után még elképzelésem sem volt, hogy melyik hat kis feketére gondoltam, amikor írtam róluk. Mert hogy palántázó cserepeket két színben gyártják feketében és terrakottában.
Tehát, az én hibáimból okulva mindenkinek javaslom, ha ültet ne fukarkodjon az elnevezéssel sem, és ha név, akkor már látható helyen legyen feltüntetve. És ha már valamit csinálunk legyen szép, nem?

Neked milyen ötleteid vannak, mire írnád a palánták nevét?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...