2011. április 22., péntek

Ahogy én terítek húsvétra

Bocsánatot kell kérjek azoktól a családtagjaimtól, akik olvassák az írásaimat, mert számukra nem lesz meglepetés a húsvéti asztalom.
De meg kell ossza veletek akkor is, mert akinek még nincs konkrét terve, hogy idén hogy terítsen meríthet ötleteket belőle, gyorsan elkészíthető és nagyon olcsó megoldásokat választottam.
Szalvéta gyűrűk: egy konyhai papírtörlő kartonját vágtam hat egyenlő részre. Ezeket betekertem virágboltban vagy Röltexben( mi így nevezzük a cérnaboltot, ti hogy hívjátok? Ez olyan, mint a Cellux, tulajdonnévből lett köznév, legalábbis a mi családunkban.) kapható vékony selyem szalaggal. Nem kell valami extra, az enyém 186Ft a 10 méter, világos zöld. De bármilyen színt választhatsz természetesen.
A tekerés nagyon gyorsan ment, szépen egyenletesen próbáltam, hogy sehol ne gyűrődjön. Majd a amikor már körbeértem egy kis ragasztóval (ragasztópisztolyból) rögzítettem a szalagot, addig gémkapcsok voltak a segítségemre.
Virág: két kis sárga árvácskát (100 Ft/ db) tettem egy- egy szép régies fehér kávéscsészébe. Azért, hogy ne látszódjon a fekete cserép zöld szizállal tekertem őket körbe.
Só-bor szóró: ajándékba kaptam két kis fehér tojást, amin zöld és sárga minta van. Így tökéletesen illik a terítékhez. Egy- egy kis zöld fészekben várják, ha valakinek szüksége lenne plusz fűszerezésre.
Szalvéta: textil szalvétával szeretnék teríteni, de mivel ebből csak hat darab van, ezért nem tudom másnapra is tisztán a vendégek elé tenni. Tehát kellett, hogy vegyek papírszalvétát is, a kedvenc szalvétámat a Lidlben lehet kapni, mindenféle színben van: sárga, zöld, rózsaszín, barack és persze fehér. Én most sárgát vettem, élénk és vastag a papírja, de mellette puha tapintású, az ára:168 Ft.

Teríték: ahogy korábban írtam, fehér üveg étkészlettel terítek. Nem csábultam el semmire, nem vettem semmi újat. A poharak az IKEA-ból valók.
 
Abrosz: most az egyik kedven abroszomat tettem fel a fotó kedvéért az asztalra, de még nem tudom, hogy vasárnap is ez lesz-e a kiválasztott. Gondolkozom még egy fehér- fehérrel hímzetten is, de aztán lehet marad ez a vidám.

Pipik: a sárga filc kakasnak vannak társai is, most díszként tettem az asztalra, de a funkciójukat tekintve tojásmelegítők. Én vettem őket még pár éve, de nagyon könnyen magad is elkészítheted.
 Hogy tetszik? Te hogy teríted meg a húsvéti asztalt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...