2011. április 13., szerda

Ezért csinálom

Blogot írni, amit én oldalnak nevezek, azért kezdtem, mert fantasztikus itthon lenni a várva várt kislányommal és nézni, ahogy napról napra növekszik, okosodik, ahogy együtt nevetünk, de kellett valami, ami a kreatív energiámat is megmozgatja.
Sosem voltam az a nagyon belassulós típusú lány, mindig jártam különórákra, mentem filmklubba, kézművesre, kondiba vagy csak találkozni valakivel, bulizni. Ahogy anyuka lettem ez azért merőben megváltozott, nehogy félreértsétek én ezt imádom! A legjobb "munkám" az anyukaság, de mégis kellett valami ahol én lehetek, ahol azt mutathatom meg, ami nekem tetszik, amit én gondolok a dolgokról, ahogy én látom a világot.
Írok mindig arról, ami épp engem foglalkoztat és ti olvassátok, amiért nagyon hálás vagyok! És a blogírásban is mint szinte mindenben az a legjobb, ha a kommunikáció nem egyoldalú és ez kezd megvalósulni. Mert írtok!!! Nagyon köszönöm! Képeket küldtök és ez olyan nagy öröm számomra!
Most pedig be is mutatok néhányat! Amit a Zöld-zöld-zöld bejegyzésre küldött egy kedvenc olvasóm, akivel nagyon szeretnék a bögrék bármelyikéből kávézni egyet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...