2011. április 29., péntek

Tál a tortának

Nem tudom, hogy miért de májusban olyan sokan ünneplik a születésnapjukat, megfigyelted már? Lehet, ez csak az én környezetemben van így, de nálunk májusban sok a születésnap. 
A hétvégén is 20. születésnapot ünneplünk, azt hogy milyen torta lesz még nem tudom, de sokkal inkább foglalkoztat az a tény, hogy nincs emeletes tortatálam. Nem lesz hétvégére sem, de ha már tudatosodott bennem, hogy nekem nincs ilyen rendkívül "hasznos" darabom, akkor megnéztem a kínálatot. Persze nem csak azt, hogy kis hazánkban miket lehet kapni, hanem kikandikáltam az országhatárokon túlra is. 
Ezeket találtam, amik valamiért nekem tetszettek.
Magamnak valami hasonlót tudnék elképzelni, az emelet és a búra a lényeg!
Lapos és fedő nélküliek nálam is sorakoznak a szekrényben.
Hozzám nem illene ez a fekete, de azért tagadhatatlanul jól festenek.
Fehér és a zöld is tetszik, a jobb sarokban pedig egy házilag készített farönkökből, csak szép papírral kell bélelni a fa lapot és előtt jól elmosni, rusztikus bulikba vagy természetjáróknak ajándékba.
 
Ez a tál minden terítékhez megy, csak a megfelelő szalagot kell befűzni és már kész is. 
Neked van tortatálad? Szeretnéd ha lenne?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...