2011. május 8., vasárnap

Piacozni jó

Ki kell, hogy jelentsem piacozni jó! Én mindig is szerettem a piacokat, gyerekkén a "lengyel piacra" jártam, ahol mindig kaptam valamit szombatonként. Aztán előszeretettel töltöttem hétvégente szombat reggeleimet a PECSÁ-ban (Petőfi Csarnok piaca), ahol a nagy téli hidegekben is nagyon sokat nevettünk.
Minden városban, ahol eddig éltem szerettem a piacokat. Szívesen jártam minden külföldi utam során is a helyi piacon, áruljanak ott padlizsánt vagy aranyat, brokátot, nekem egyre megy. A piac, az piac. Ahogy közeledek felé egy különös izgalom jön rám, hogy aznap milyen fogás vár rám. 
Aki szereti a piacokat, annak nem kell magyaráznom, mert az pontosan ismeri, a "szerzés örömét", aki meg nem, annak úgysem tudom elmondani. 
Mai napon is piacon jártam, hónapok óta először. Az idő nem volt a legjobb, de a piac hangulat akkor is magával ragadott.
Zalaegerszegen vasárnap van piac,a virágok és a lángos mellett, szinte mindent kapsz. Nincs nagy területen, pont kellemesen bejárható, még nem megy el a kedvem az egésztől. 
Sok minden van, lehet kincseket találni. És többségében nagyon olcsók az áruk, a "hivatásos" árusok sincsenek elszállva.
Jó nézelődést!

Három dolgot vettem ma, ezt a két gyönyörű gyertyatartót, amik üvegből vannak és hibátlanok, mind formailag, mind a szó szoros értelmében.
 
A harmadik fogásom ez a kis asztalközép, élénk zöld és fehér pöttyök díszítik. A márkát nem kell bemutatnom. Az árakra is kíváncsiak vagytok? 
A két gyertyatartó 300 Ft volt összesen, a terítő egy százas! Nem alkudtam. Na, milyen fogás???

1 megjegyzés:

  1. Na ez az a hely, ahova nekem nem szabad kimennem. A világ pénze nem lenne elég, annyi mindent szeretek ilyen helyen vásárolni, pláne ha az régi, falusi és szép!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...