2011. június 8., szerda

Ágyvég helyett

A tapéták újra divatosak, nem a fehér fűrészporosra gondolok. Igaz azzal sincs bajom, de igazi különlegességeket mutatok most. Kifejezetten olyanokat kerestem, amiket el tudok képzelni ágyvég helyett egy olyan hálószobába, ahol az ágy maga kevéssé hangsúlyos. Vagy épp az, hogy a tapéta segítségével lesz még hangsúlyosabb, stílusosabb. 
Érzem, hogy a tapétákban is bele tudnék habarodni.
Olyan finom, kecses, mintha csak festve lenne.
A két zöld párna szépen visszahozza a fal zöldjét, a narancs ágyvég pedig rímel a zöldre. Hálófülképe is ajánlom.
Őszi hangulatban, az első zöld helyett. A kötött párnák igazi bújós meleg érzetet adnak. A háromlábú asztalka a hetvenes évekre emlékeztet, a dizájn lámpával.
Tudjuk, hogy a gyöngyvirág mérgező, de a falon igazán elragadó! A kockás textillel bevont ágyvéget kiemeli a tapéta. A kis asztalkára applikált horgolt terítő is egyedi. A tiszta fehér textileknek van hatása, főleg ha ilyen fehérek.
Az ágyszoknya nálunk még nem igazán divat, de nekem nagyon tetszik. Főleg amikor egy ennyire megkomponált szobában látom. A tapéta visszaköszön a fali díszen, ami szerintem egy tükör vagy üveg tál és szalvétatechnikával ragasztották mögé az anyagot. De az is lehet, hogy a tapéta gyártójának terméke. Mindenesetre szép. Úgy gondolom, hogy az már túl sok lenne, ha a tapéta mintája lenne az ágyon is, ezért ide egy azonos árnyalatú, de más mintájú anyagot választottak.
Nekem ez már túl elegáns, és a fém ágyakat sem igazán kedvelem, de látom, hogy nagyon szép. Csak nekem kicsit hideg. A selyemtapéta nem az én falam.

És neked melyik tetszik?

1 megjegyzés:

  1. Az ágyszoknyás tetszik a színek összhangja miatt,tetszik ahogy a világos színek harmóniáját megtöri az ablakroló és a fotel színe.Szerintem egy világos fa ágykeret is hozná az összképet.
    jó képeket raktál fel, de nekem mindegyik túl elegáns.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...