2011. június 16., csütörtök

Ahogy ígértem

Ahogy ígértem itt vannak a fiús íróasztalok is. Jó is, hogy teszek már fel fiúknak való dolgokat a blogra, mert már megkaptam, hogy mindig csak nagyon csajos dolgokról írok. Ez szerintetek dicséret vagy kritika? Hát nem tudom... Én dicséretnek veszem, mert azt adom, amilyen én vagyok. És ha az csajos, akkor csajos.  :)
 Egy íróasztal komplexum deszkás sapigyűjtőnek.
Kisebb, de nagyon komoly. Ő a kutyákat és a fém dobozokat szereti.
Ez már egy kevésbé robosztus változat. A fali kitűző ötletes. Földrajzos, deszkás és minden, ami bukósisakban űzhető.
Ez a második kép fenyős változata. Ez hozzám kicsit közelebb áll. Baseball? Vagy milyen sport?
Szereti a kis autókat, pedig már elmúlt 15. De szívesen játszik még mindig Legoval is, de a makettek is vonzzák. Lehet, hogy építész lesz?
Amit labdával lehet játszani az jöhet!
Asztalsor, ami az asztal és szekrénysor keveréke.
Tesóknak vagy koleszba. Tudom, hogy csak álom ez egy magyar koliba, ott ekkor az egész szoba, mint ahol ez a két asztal elfér, ja és négyen laknak benne.
Tetőtérbe, ez már egy fiatalosabb, lazább változat.Érdekli a fényképezés, a vizuális dolgok. 
Te melyiket választanád, ha tini fiú lennél? :)

3 megjegyzés:

  1. Tini fiú??? Hihihi:))) Ezen még gondolkoznom kell....

    VálaszTörlés
  2. Menni fog ez Réka! Én az makettes, de titkon kis autózó vagyok. :D

    VálaszTörlés
  3. Hát jó, akkor vagy a hármas, mert zavarna a sok cucc, meg a robosztus bútorok, vagy a négyes, mert még nem túl sok, de kompakt és sokat elnyel...

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...