2011. június 27., hétfő

Csak egy vödröd van?

Csak egy vödröd van? Vagy egy ócska ládád esetleg egy felakasztós tárolód? Akkor termelj friss gyümölcsöt, fűszernövényeket ebben! Ahogy már korábban is írtam, szerintem növényeket termeszteni bárhol lehet! Ha van kedved, akkor vágj bele! Élvezd ki a paradicsom valódi ízét, gyerekkorodra fog emlékeztetni, a csodás zamata, a leveleinek illata mennyei. Meglátod nem fogsz bolti szárított fűszerekre vágyni, ha megízleled a saját termesztésű növényeid friss, zsenge ízét. 
Hajrá!
 Saláták, bazsalikom, mángold és egy akasztós tároló története.
 Néhány kerámia cserép és jó pár kiló paradicsom.
 Valódi ruccola (borsmustár) íze nem is hasonlít a boltiéra.
 Rebarbara vödörben, finom lekvár vagy pite lehet belőle.
 Retkek egy kerámia cserépben.
 Megint retkek egy régi vödörben.
 Futóbab.
Talicskában fűszernövénykert.
Egy zacskó krumplit?
 Ámpolnában koktélparadicsom.
Ha csak egy cserepet próbálsz meg már akkor ráléptél egy izgalmas útra!
Én szorítok neked!

3 megjegyzés:

  1. Csúcs! Tetszik! Egyszerűen jó nézegetni és az ember lánya már nem csak a kapálós kertebn gondolkodik. Köszike! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik! Én is mindért odavagyok. Azért én bőszen kapálok tovább, a kertben. :)

    VálaszTörlés
  3. jo latni hogy mas is probalkozik, söt terjeszi a "szobakerteszetet" en lelkes rajongoja vagyok, fuszernövenyeim mar vannak, de a tavaszra be vagyok tartalekolva sok fincsi zöldseggel, es aprilis elejen jön a kerteszetböl a fincsi balkonos eper :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...