2011. július 20., szerda

Kerti zuhany még, még, még

Úgy vagyok, mint a Republic számban "Még, még, még ennyi nem elég." Ezt érzem a kerti zuhanyokkal kapcsolatban. Tegnap már mutattam néhány üdítő változatot, de itt a többi.
 A forma, a színe, a hangulatok, a megoldások sokasága magával ragad!
 Dobogón, színes csíkos zuhanyfüggönnyel. Zuhany után ejtőzés a tornácon.
 Az öntött dézsában összegyűlt vizet a virágokra locsolhatod, ha nem használtál szappant. Az épített támfal legjobb kihasználása.
 Vadregényes. Mozaik saját kezűleg, maradék csempéből.
 
 A házhoz építve, nincs teteje.
 Sosem gondoltam volna, hogy rózsalugas lehet zuhanykabin. Ez a kreativitás.
 Terasz sarkából elcsípve.
Nekem ez túl professzionális.
Sokkal inkább ez az, amit nekem bejön. A szappantartó polcocska is tetszik.
Téged is megmozgatnak a kerti zuhanyok?


2 megjegyzés:

  1. Nekem a 2.képen levő a kedvencem!!!!!Már évek óta tervem-de férfiember munka-,hogy kerti zuhanyt csináljunk.Minden megvan hozzá, egy fekete fém tartály, "csak" fa állványra kellene tenni.Még ilyen nagy befőző lábasom is van.:)Vagy fazekam?:)
    Gyerekkorunkban volt ilyen szabadban levő zuhanyunk,odavoltunk érte!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem az első képen látott tetszik most legjobban.Már ami csak egy zuhanyfejből áll egyszerűsége miatt is tetszik!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...