2011. október 3., hétfő

Ezüst tökök

Ha unod a narancssárga tök áradatot, ami mindenhonnan fogad, akkor ezt az ötletet neked találták ki. 
Mi kell hozzá? Egy ezüst spray és néhány csillogós tetkó vagy műköröm kő, ja és a tökök. A tököket szabadtéren fújjuk le, majd a teljes száradás után mehetnek rá a csillogó díszek. 
Igaz nem a természetes vonal, de nekem nagyon tetszenek. 
Ilyenek a kész alkotások. 
Ilyenek voltak eredetileg a zöldségestől haza érkezés után. 
Lefestve. 
A csillogós tetoválások. Így nevezik ezeket ugye? 
A tökön díszeleg már. 
Mindenféle csillogó kellék. 
A kandalló tetején a csoport. 


Láttál már ilyen tököket? Neked hogy tetszik ez az ötlet?

Forrás

7 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon mű-hatásúak, szebb a természetes.

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszenek. Nálunk ezüst kiegészítők vannak, pont passzolnának:)

    VálaszTörlés
  3. Szépek, szépek, de én maradnék a valódinál. Hétvégére fúrjuk is a tököket az unokákkal. Csuda jókat szoktak készíteni!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is jobban bejön a natúr... ezeket max. Halloweenre vagy karácsonyi dísznek (??) tudom elképzelni.

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy megmozgatott titeket ez az esüst tök téma. .) Én nem csinálok ilyet, de még sosem láttam ehhez hasonlót sem. És gondoltam ti is örültök neki. Köszönöm a véleményeket!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is szuper, a csillogók felrakása nagyon jó ötlet. Én talán inkább óaranyra fújnám... Ami még nagyon jól hasznosítható ötlet, az a puffadó festékkel való díszítése a tököknek, amivel kis pöttyöket lehet mindenféle alakzatban ráfesteni (vagy bármit).

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...