2011. október 27., csütörtök

Néhány kedvenc az IKEA karácsonyból

Igaz ,nem személyesen választottam a kedvenceimet, csak virtuálisan, de azért így is akadtak a horgomra bőven az IKEA karácsonyi kínálatában termékek. Tudom, hogy még két hónap van karácsonyig, de nem tudtam megállni...
Hozzám nagyon közel áll ez a piros- fehér, a kárómintás, a kicsit régies, a természetes anyagokkal kombinált stílus. Nekem ilyen az igazi karácsony. Piros gömbök, díszek és fehér égők  és néhány régi almadísz is van valahol a fán és sok-sok szalma, és icike picike fa díszek. Meg egy üveg szódásszifon... 

Ebben a palackban mondjuk lehet szörp vagy adhatunk benne házi készítésű tojáslikőrt. Slom üveg 495 Ft.
Ez a háromféle kis méretű szalvéta harmincasával van csomagolva, 295 Ft egy csomag. Szeretem, ha többféle szalvéta van otthon, nem hajtok a nagy kiszerelésekre.
A minta az asztali kenyérkosáron is visszaköszön. 1290 Ft, nem sok érte egyáltalán.
Ezt a két koszorút nem tudom megunni, de úgy látom mások sem, ha évről évre piacra dobják. 1990 Ft darabja, és igazán jó nagyok. Nekem a kerek volt két éve, egy probléma volt vele,  beszürkült néhány hónap alatt a bejárati ajtón. Nem szedtem be karácsony után. Olyan jól mutatott!
Idén mindenképpen fogok képeslapokat küldeni. 5 darab művészi képeslap ára 495 Ft.
Jó ajándék lehet a potpourri zsákban, darabja 795 Ft. Igaz, a személyesen készített még jobb, saját hímzéssel vagy applikációval. 
Végül pedig jöjjön egy olyan, amit még sosem láttam. A neve: világító doboz. 4990 Ft darabja 55cm az átmérője, van belőle kisebb változat is, az értelemszerűen olcsóbb is. Transzformátorról működik. Nekem tetszik, legalábbis kép alapján jópofa.
Milyen a kínálat szerinted? Láttad már a 2011-es karácsonyi kollekciót?
Ha szívesen megnézed a többi darabot is, akkor kattints ide.
Melyik a te kedvenced?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...