2011. november 20., vasárnap

Country Karácsony

A vidéki stílus kedvelő szerintem egytől- egyig szeretik a karácsonyt, a készülődést, a lakás díszítését, sütés-főzést. Néhány "tipikus" county karácsonyi képet hoztam mutatóba nektek, remélem, hogy ti is örömötöket lelitek bennük. 

A csillag, mécsestartó is egyben. Biztosan nem szabad felügyelet nélkül hagyni éjszakára. Én szeretem a sok üveg dolgot egy asztalon. 
A székek huzatától eltekintve nekem itt minden tetszik. Talán még az asztal lába egy kicsit nehézkes, de amúgy minden jöhet. 
Faszelet, mint tálca. A terrakotta cserepek spárgával betekerve jól mutatnak a törpe fenyőkkel. A monogramos párna a magyar terítőkre emlékeztet a piros- fehér csíkkal. 
Itt készülhetnek az s.k. ajándékok. Tökéletes ez az asztal. 
A képeslapokat csíptesd ki az ablakba. 
Nagyszülőknek ajándékba az unokák nevével ellátott képkeret. Biztosan örülnek neki. 
Skótkockás anyagok, a countryban bármennyi elfér. 
Hogy tetszenek ezek a képek, ötletek? 

1 megjegyzés:

  1. Nekem a székek huzata is tetszik, de ezek valóban nem country stílusuak.Vicces,hogy a nyáron félretettem ilyen kerek fakorongokat,amik leestek valamilyen műveletben, hogy majd jó lesz valamire: azóta többször belefutottam már a felhasználásukba.:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...