2011. november 1., kedd

Kanapé dilemma folytatódik

Örülök, hogy megosztottátok tapasztalataitokat, véleményeteket a kanapé dilemma bejegyzésem kapcsán. Legnagyobb sajnálatomra nem árasztottatok el különböző weboldalak címeivel, remek kanapé lelőhelyek titkos tárházával. 
Őszintén meg kell, hogy mondjam a dilemmámat nem könnyítettétek meg. 
Elmondom most hol tartok. Vívódom. A meccs két térfelén: a gyönyörű, álmaim netovábbja Ektorp sarokkanapé áll, kontra a praktikus, kihúzható kevésbé tetszetős darabok állnak. 
A tanácsaitokra reagálva. Nem akarok még gyűjteni, hogy megvegyem a kihúzhatós L alakút, mert elvből kétszázezret nem akarok adni egy kanapéért. Az szerintem állati sok.
A fektessem a vendégeket a felfújható matracra ötlet jó, csak idős vendéget ráfektetni ciki. A mi ágyunkat meg nem akarom odaadni másnak, még vendégnek sem, ha nem muszáj. 
 Két külön álló kanapé nem fér már el a szobában. Az egy pici helyiség, jobban mondva nagy, nagyon tágas csak egy szegletébe megy a kanapé, ami kicsi. 
A dilemmám szűnni egyenlőre nem akar. Megnéztem, hogy külföldön milyen a kínálat.
. Miért nem lehet nálunk ilyeneket kapni? Vagy lehet, csak nem tudjuk megfizetni?
Két darab kétszemélyes formás kanapé. A kis asztal és az ablakban a lámpások is legalább annyira tetszenek, mint az ülőalkalmatosságok.
 Mosható huzattal és lábtartóval. Igazi nagyi fotel forma. 
 A kandalló monumentális és borzalmas. De a bőr fotel formája és a két kanapé is jó. 
 L alakú, de az L szára akár önálló fotelekként is használható. A fotel itt is levehető huzatú. 
 Ezeket hiányolom a magyar piacról. 
 Egymással szembefordítva.Kecses lábak, puha, süppedős.
 Én is ilyen színesen képzelem el. Az asztalka is bejön nekem. Persze a szőnyeg is!
 Én ezt nem kérem, de ezt az extraságot hiányolom a piacról. 
 Nagyon- nagyon tetszik. Most az egyik kanapénk, aminek a helyére keresünk újat, ilyen rattan, csak világos és nem L alakú. 
 Bármelyiket elfogadnám innen. Vagy inkább mindet? 
 Látszólag nem is illenek össze! DE mégis, nagyon is. 
 Itt csak a fotel tetszik és az asztal. Nem szeretem az állatmintákat. 
 A fotel és az asztalka gyönyörű! 
Ezt a két kinyithatós kanapét is elfogadnám azonnal.
Mit gondolsz miért nincsenek ilyenek a magyar piacon? 

8 megjegyzés:

  1. Így olvasva Téged, szerintem ez a meccs már eldőlt:))) Ektorp és kész! Az tetszik, az a szíved csücske, a többit pedig megoldod, tudom:) Mikor legyen álomkanapéd??? sosem lesz olyan, hogy "áááá, mire költsük a pénzünket? Ja, na MOST lecserélhetjük a kanapét...." Szóval ha venni kell kanapét, akkor azt vedd, amire vágysz! Nekünk is Ikea, fehér, mosható huzatú, 2 kicsi gyerekkel. Igen, koszos lesz, de nem borzalmasan. Néhány havonta kimossuk. Néha letakarom. Kényelmes, szép, szeretem. Nem kihúzható, de egy ember kényelmesen elalszik rajta így is (3 személyes). De ez mind mindegy is, mert most a Ti kanapétok a lényeg:))) az Ektorp;)

    VálaszTörlés
  2. Jujujjj...de szépek!
    Sztem egy kicsit hanyagold a dolgot és meg fog oldódni!!!

    VálaszTörlés
  3. Szóval szerintem is Ektorp. Elmentem, és kipróbáltam neked!!! Kényelmes!

    VálaszTörlés
  4. ...és...ha már úgyis nézegetsz...lenne egy kérésem...én meg ágyat akarok cserélni. A mostani 140 széles, és 5-en már nem tudunk fetrengeni rajta. 180-200 széleset akarok....másik: tv szekrényt is szeretnék, olyat amibe befér 4-5 dvd lejátszó, meg erősítő,stb. Leksvik bútorokhoz illő kéne....de nem ikeás. Segítesz? ..ja, és nem kell több százezres :)

    VálaszTörlés
  5. Hááát igen! A magyar piac nincs felkészülve az egyediségre vagy ha van, akkor nagyon-nagyon borsos áron. Mi csempéket kerestünk - sima fekete.fehéret 20 x 20-ast. Úgy néztek ránk, mint aki nem is tudom honnan jött! Mikor jutottunk el oda, hogy a fekete fehér az már luxus és egyedi és a snassz-cikornyás-márványmintás fürdő lett a szivárvány minden színéven a szokványos?
    Az Ektorp nekem is nagy kedvencem, beterveztük, de úgy jött ki, hogy egy házat veszünk inkább... :)))
    Szerintem tökéletes, ha ilyesmiket képzelsz el, mint amiket feltettél.

    VálaszTörlés
  6. A LaMeridiana-ban nézted már? Fantasztikusak vannak, csak az ára, fú!

    VálaszTörlés
  7. A www.robinagyker.hu-n az olasz bútorok között is van néhány jó!De nekem is az Ektorp az álmom.Te honnan tudod, hogy a sarokverzióban van kinyithatós? Én úgy láttam nincs ilyen!

    VálaszTörlés
  8. Szia! Elég régi a post, de hiányoltál linkeket. De, Mo-n is vannak már ilyen kanapék, csak mi ehhez nagyon csórók vagyunk. Szóval itt vannak a linkek, amik arra jók, hogy bebizonyítsák: valóban az IKEA az olcsó áruház..

    http://www.kika.com/hu/termekek/m/lakoter-iroda/nappali/kanapek-heverok/18524109/angelo-kanape/

    http://kainternational.hu/termekek?page=3&show=18

    http://www.biggiebest.hu/newsite/termekek.php?kat_id=20&src=left

    - Az Ektorpról pedig: érdemes elmenni az áruházba és kipróbálni. Szerintem nem elég magas, semmi sem tartja a fejet, a karfák a bemutató darabon katasztrofálisan elkoszolódtak, a huzat állandóan gyűrött, az ülőpárnák eldeformálódtak. Oké, ez áruház, de ugyanilyenek az eladásra kínáltak fényképei, és az ismerősöké is.

    Én is sokáig keresgéltem, ácsingózta, végül inkább úgy döntöttem, a klasszikus vonalú, kinyitható kanapénkat huzatom újra. (Sajna, nem ilyen csigás a karfája, viszont cserébe füles, magas háttámlája van!).. most már csak megfelelő méterárut kell találni (ami szintén aranyárban van.. :( )

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...