2011. november 28., hétfő

Karácsony a nappaliban

Indítsuk a hetet változatos nappalikkal! Mindegyikben van valami, ami nagyon megfogott. És nem mellesleg mindegyikben a karácsonyt várják, de van ahova már meg is érkezett. Szemezgess és találd meg a kedvencedet!

 Néhány rusztikus fatuskó is lehet asztali dísz. A sarokban a kosárba készített fa kompozíció nagyon megfogott. A fehér díszek, a natúr fa, a madáretetők. 
  Kolibrik a fényben. 
 Ez a szoba, nem az én szobám. De a képek felett a díszítés ötletes. 
 A szőnyeget, a párnákat és a teáskészletet kérem. 
 
 Piros mega- giga gömbök.
 Néhány muffin és egy- két ág is karácsonyi hangulatot teremthet. 
Képeslapok az ajtófélfán. 
 Hogy ne csak a pirosba öltöztetett nappalikat mutassak. Érdekes szőnyeg, csizma a kandallón és izgalmas fotel.
 Igaz nem nappali, de rusztikus és karácsonyfa van a pulton!
 Szánkó és kilim szőnyeg. Ja, és korcsolyák vannak a fán!
 Itt nekem minden tetszik. 
És neked melyik a kedvenced? Melyik nappaliban tudod elképzelni a karácsonyt? 

2 megjegyzés:

  1. Nekem az első tetszik a legjobban!Mostanában az antik fehér dolgokat nagyon szeretem.De a negyedik képen lévő nappali is gyönyörű.:-)Úgy szeretek hozzád jönni!:-)

    VálaszTörlés
  2. Lili! Naggggyon jó lett a karácsonyi fejléced!!! Az Én színeim! :))
    Muszáj választani a nappalik közül? :) Olyan szép mindegyik!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...