2011. november 3., csütörtök

Különleges nagy konyhák

Olyan régen foglalkoztam a konyhákkal, pedig a konyha az egyik kedvenc területem a lakásban. A mi konyhánk egy- két apróságtól eltekintve számomra tökéletes. Egyedül a rendszerezést kellene még jobban megoldanom, de majd annak is eljön az ideje. Remélem. 
Most nem szokványos konyhákat hoztam mutatóba, annak ellenére vagy éppen ezért, nekem nagyon tetszenek. Mindben van valami finomság, valami jó ötlet, egy extra megoldás. Nézzük együtt.



Ugye itt nem kell az extrákat keresni? A háziak nem szeretik a szokványos megoldásokat és bátrak,  és még jó érzékkel választják meg a darabokat is. A térelválasztóként épített parapet megadja az egész helyiség hangulatát. A négy kosár pedig praktikussá is teszi. A hullámvonal az egész konyhán megjelenik, a a parapet tetején, a szürke festésen a tűzhely mögött és a bordó falszakaszon is. Az edények a falba mélyesztett szekrényben kaptak helyet, amit régi ajtólapokkal takartak el. A beton vagy kőmosogató is egyedi. A jobb oldali falon szintén a falban a fűszerek pihennek.
 Csíkos és a kárókockás találkozása egy vidéki konyhában. Csempét csak minimálisa használtak, amit én támogatok. A plafon után a helyiség két éke a tűzhely és a mosogató, amit a festés és a réz csap még jobban feldob.
 Ez a konyha viszonylag hagyományos. A szürke fal és a két polc miatt tetszett meg mégis.
 Ezek a gerendák! És a méretes kürttő. Tudom, hogy ehhez egy olyan ház is kell, ahova ez illik.
 Épített konyha, függönyökkel, zsalus ajtókkal. De ott a modern mosogatógép és a beépített tűzhely is. A csempe minimális, a kürttő viszont figyelmet követel.
 Nyitott polcok, különálló szekrények, régi tömör asztal fehér székekkel, fantasztikus tűzhely és a spaletta a háttérben. Kedvenc.
 Elegánsabb, mint az előző, de itt is vannak finomságok. A kürtő míves kidolgozása, a helyiség szokatlan alapterülete. A bal oldali nagy szekrény ajtómegoldása.
Én nem tagadom hozzám közel állnak ezek a konyhák. És hozzád? Melyik tetszik?

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Épp most agyalok, hogy lehetne a zsebkendőnyi konyhám praktikussá, "tágasabbá" és igazán vidékiessé tenni. A zsalus ajtókba belezúgtam, ide nekem az összeset! :)
    Nagyon inspiráló poszt, élmény volt olvasni. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök Eszter, hogy tetszett neked! Köszönöm kedves szavaid. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...