2011. november 13., vasárnap

Sok- sok kép egy falon



Én sosem voltam a poszteres lány, aki a Bravo vagy IM magazinok középső oldalát a szobája falára akasztotta volna. Az én falamon kicsiként Sarah Kay képek voltak, majd pedig festmények, de tudom, hogy én nagyon speciális helyzetben vagyok.... Viszont azt szeretném megmutatni, hogy van ezernyi lehetőség, hogy ne kopár falak várjanak otthon. Igen, ott a most oly divatos tapéta csík is, ami nekem is tetszik, de ott sorakoznak a képek lehetőségei, ami szinte kifogyhatatlanok és biztosan nem jön szembe a szomszéd lakásában, ahogy a IKEA-s képek többsége.
Felirat hozzáadása
Textil darabok bekeretezve. A félbe vágott körasztal is tetszik.

Minden, ami inspiráló lehet.
A férfinadrágokat szokták ilyen vállfákkal felakasztani, akár hetente váltogathatod a képeket faladon. Fotókat, rajzokat, nyomatokat is tehetsz a vállfákra.
A koncepció szerint fehér keretbe tettek változatos családi képeket, emlékeket. A párnák is életvidámak. 
Hogy tetszettek ezek a képek? Neked mi van a faladon?

1 megjegyzés:

  1. Tök jók! Főleg az első tetszik nagyon... :) azok zsebkendők nem? Állati! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...