2011. december 2., péntek

Fürdős házilag káposztával- Ajándék

A történek még Márton nap környékén kezdődött, amikor is ilyen- olyan silány rendezvényeken voltunk. Nem fogok róla írni, mert senkit nem szeretnék megbántani. Ezért inkább jöjjön a fekete leves helyett a lila fürdősó történet. Márton nap környékén jó háziasszonyhoz híven a párolt káposztát készítettem, a sült mellé. Reszeltem a káposztát, majd amikor csörgött a mobilom, amit felvettem. A beszélgetést követően mielőtt újra reszelni kezdtem volna, megmostam a kezemet, mert tudjuk, hogy a telefon még koszosabb, mint a WC. Tehát ,ahogy vizes kézzel reszeltem, a kezem gyönyörű lila színt kapott. Ekkor indult be a vezérhangya. Nem vártam, sokáig. A szekrényben lapult egy felturbózásra váró lábnyugtató fürdősó,őt vettem kezelésbe. 
Mi kell hozzá?  
Tengeri só- humán fogyasztásra szánt nagy szemű só vagy natúr fürdősó fehér. 
 Lilakáposzta
Pici víz és kis edény
Díszítéshez kis levendula
Üveg

 Ez volt a káposzta a sült mellé. Kivettem egy kis mennyiséget és azt beáztattam forró vízbe. Amíg pároltam a káposztát és ettünk, addig pihent benne.
 Már néhány perc után szép lila színűre festette a vizet.
 A fürdősó egy részét öntöttem csak ki a tálba, hogy maradjon fehér is, így rétegesen raktam később az üvegbe. Nagyon minimális lila víz kell, különben felolvadnak a sókristályok! Cseppenként add hozzá. Én egy L betűt próbáltam írni.
Majd teljesen megszárítottam a még nedves fürdősót a kályha tetején. Sima üvegbe tettem rétegezve, a natúr fehérrel, aminek a tetejére mindig szórtam egy adag szárított levendulát is. 
Remélem, hogy a megajándékozott majd örülni fog a speciális nyugtató lábfürdőnek, és örömmel használja a hideg téli estéken.
Te örülnél neki? Mit lehetne még a lila káposztával színezni? Papírt vagy textilt?

3 megjegyzés:

  1. Hogy Te milyen ügyes vagy és kreatív!!! Ez nagyon jó ötlet! :)

    VálaszTörlés
  2. ja...Most pláne örülnék egy ilyen adag sónak, mert rettenetesen mag vagyok fázva-levegőt csak a fülemen kapok, szétmegy a fejem, fáj mindenem...szóval egy jó tengeri sós-levendulás fürdőt kíván a testem-lelkem!

    VálaszTörlés
  3. Remélem, hogy már jól vagy! Azért küldöm az éteri postával a levendulás- káposztás fürdősót neked! :D Jobbulást!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...