2012. augusztus 23., csütörtök

Kredenc mustra

Használjátok ezt a szót, hogy kredenc? Mi is a kredenc? A szerény definícióm szerint: egy konyhai szekrény, amely étkészletek, konyha tálalók tárolására szolgál. Általában felső része üveges, alsó része zárható szekrényekből és/vagy fiókokból készült. Minden esetben fából készült. A mai konyhaszekrények őse.
Az következő összeállításomban a kedvenc kredenceimet mutatom be.
Forrás
 Igazán telepakolva. Megértem, hogy tulaj nem tud válogatni ennyi szépség között. Imádom az emeletes torta tálakat, tálalókat. 
 Az előbbi szekrény, ősszel. Ilyenkor a sárgák és a barnák kerülnek előtérbe. Mit gondoltok a festett téglafalról? Kell a vakolat vagy felesleges? 
Forrás
 Kékre festve, üveg helyett csirke háló. Régi ajtók új szerepben.
Forrás
 Élelmiszereket is tárolhatunk benne.  Ez nem a hagyományos kredenc, de szerintem szép. 
Forrás
 Itt az alsó része csak egy asztalka, de igazán elegáns darab ezzel a szürke színnel és a tapétával. Szerintem Északon ilyen a "hagyományos" kredenc, mert sok hasonlót láttam.
Forrás
Virágos tapétával díszítve. 
Forrás
A tálaló minden darabja tetszik. Az üveg búrát a jobb oldalon imádom. 
Forrás

Látjátok ezt a sok textilt? Itt is nehezen tudnék választani, ha csak egy dolgot kaphatnék. 
Forrás
Itt nincs szükség antikolásra. Igazi régi darab. A virágos- almás tál nagyon tetszetős. 
Forrás
Nem is annyira kredenc, mint inkább régi tárolószekrény a kamrába. A fiókok szerintem alma, krumpli téli tárolására szolgálnak. 
Forrás
Itt is a csirkeháló kap helyet az üveges részen.
Tökéletes, megannyi tárgyat elnyel. A porcelán gombokat imádom.

Szereted a kredenceket? Van otthon kredenced? 

4 megjegyzés:

  1. Háááát,nehezen tudnék választani,szinte az összes kredenc-kedvenc!!!!:-))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek :) fantasztikus. A régi fiókos tárolószekrény (kamrába) kifejezetten kedves számomra! :D

    VálaszTörlés
  3. De szépeket válogattál! Nekem jutott örökségül egy csodás darab, amit a dédim kapott nászajándékba a szüleitől!!! Gyerekkoromban a nagyszülői nyaralóban szolgált a konyhában, majd mikor megkaptam, teljesen modernizáltam, hogy fiatalos lakásunkba kerülhessen. (Spotlámpa, üvegpolc, cseresznyepác, minimál gombok...) Imádtam! Majd pár éve hűvös-provance stílusú nyaralónkban fő bútordarab piszkosfehér-penészzöld koptatott festéssel, kerámia gombokkal. Most is imádom! Majd megmutatom... Ja, a vicces, hogy szinte ugyanolyanra festettem nemrég, mint gyerekkoromban volt, amit 6 hét csiszolással szedtem le 11 éve!:)))

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek. Pont ilyen kredencet keresek. Ezek közül van eladó darab? Köszi :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...