2012. november 15., csütörtök

Karácsony Észak Yorkshire-ben

Kerry and Jason Sharpe otthonában járunk Észak Yorkshire-ben. A tulajdonosok egy XIX. századi kúriát vásároltak meg, majd rengetek munkával alakították ki ezt a meghitt otthont, ahova most a karácsonyi készülődés közepén leshetünk be.
A feleségnek egy bútorfestő vállalkozása van, a férj pedig egy bank igazgatója. Gyermekeik nincsenek, két kutyájuk van Jingle és Jangle, akik tökéletesen úgy viselkednek, mint két rakoncátlan kölyök. A lakás minden helyisége nyitva áll előttük is. Mivel ők ki- bejárnak, ezért úgy alakították ki a házat, hogy könnyen tisztán tartható legyen.


 A nappalit sötét tölgypadlóval burkolták, mely remekül illik a tömör rusztikus ajtókhoz, a bontott téglás kályha megoldáshoz és a fagerendákhoz. Kerry számára a karácsonyt a piros- fehér kombináció jelenti, ezért idén is több fát is állítottak ebben a színkombinációban a házba.
 A méretes konyhában középen sziget található, mely segíti a konyhai előkészítőmunkákat, a zavartalan főzést. A konyhával egy légtérben kapott helyet az étkező is.Közvetlen kertkapcsolattal rendelkezik a terasszal a konyha, ahol nyáron szívesen reggeliznek, vacsoráznak.
 A vidéki stílusban jól megfér a kockás kanapé, a bőrfotel, a kék és a fehér bútor is.
 Akár a kecskelábak, úgy illeg- billeg ez a fotel. A cirádás asztalka kékje vidám.Nagyon tetszik az üvegajtó liliomos mintája és a tortatálhoz hasonlító lerakóasztal is. A raffrolót is elfogadnám  rózsákkal.
 A fürdőszoba egyszerűségét a jól megválasztott kiegészítők törik meg.
Az emeletre is került egy karácsonyfa.
Romantikus hálószoba.

 Az üveges veranda is nappaliként funkcionál. Az élénk piros garnitúra mindig egy kis heverészésre hívogat.

Kíváncsi vagy hol jártunk? Ilyen a ház kívülről 

Hogy tetszett? Melyik a kedvenc helyiséged?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm Neked, hogy ezt megnézhettem! Csodálatos a ház minden porcikája,kívül-belül egyaránt. Többször is megnéztem, mert nem tudok betelni vele. Pont ez az a ház (még ünnep nélkül is), amit mindig elképzeltem magamnak (magunknak). Talán egyszer, valamikor teljesül is a vágyam, minden lehetséges. Ha nem a mostani életemben, talán egy másikban, nagyon dolgozom rajta!

    VálaszTörlés
  2. Kedvenc helyiség? Így, ebben a sorrendben. :)
    A kockás kanapé, fotel, a fürdőszoba, nappali...varázslatos. Mint a mesében. :) Ha több időt nem is, de a karácsonyi ünnepeket szívesen tölteném ebben a házban.

    VálaszTörlés
  3. Istenem de gyönyörű! Álmaim házai közé mentem.:)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű! A kedvenc fotóim: a kandallós, tölgyfaajtós első kép és a piros kanapészett.

    VálaszTörlés
  5. Én hasonlóban éltem Oxford közelében, egy erdő mélyén ... igaz, nem az enyém volt, csak au-pairként laktam a családdal, de nagyon meghatározóak a mai napig az ízlesvilágomban, az ott szerzett tapasztalatok.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csinos a karácsonyi díszítésed, már én is nagyon várom a karácsonyt. Ti már tudjátok mit vesztek? Kinéztem egy smart tvt, van közületek valakinek? http://fon.gs/mixercsomagnovag

    VálaszTörlés
  7. Szerintem kívülről nagyon szép a ház. Nekem a fotel tetszett a legjobban.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...