2013. március 26., kedd

Lila- sötétkék húsvéti dekoráció


Karácsonykor szinte minden család választ egy- egy színt, ami köré felépíti a teljes dekorációt. Legtöbben a klasszikus piros- arany mellett döntenek, de minden évben megjelennek újabb és újabb színek, árnyalatok, divatok a karácsonyfák terén. 
Húsvét környékén nem ilyen erőteljes a szín tisztaság iránti igény, azonban az megfigyelhető, hogy a tavasz közeledtével a színektől félők, ódzkodók is bátrabban nyúlnak a pastell paletta után, és festik pinkre, sárgára, esetleg lilára a tojásokat, vásárolnak ilyen friss dekorációs kellékeket. 
A mai összeállításban lila- sötétkék, húsvéti dekorációkat gyűjtöttem. Természetesek, szépek, gyorsan elkészíthetőek és könnyen utánozhatóak. Szeretem az olyan ötleteket, fotókat, amiket én is könnyen meg tudok valósítani, szerintem ezek ilyenek.

Forrás
 Nálunk is nyílik az ibolya kertben, múlt héten láttam. (Most eltakarja a hómező.)  Ha ősszel nem vágtad le a pampafüvet, akkor remek kis fészket tudsz most készíteni a száraz fűből, de széna is megteszi, ha éppen azt tudsz szerezni. A lila festékbe mártott tojásra, fehér akrill festékkel festhetünk barkát. 
Forrás
 Micsoda illatfelhő lehet a csokor körül.
Forrás
 Ha kiásunk ibolyákat a kertből és talpas poharakba tesszük, akkor garantált az extra teríték.

Forrás

Kicsit bonyolultabb már a kompozíció, de a szerintem menni fog ez is.
Forrás
Apró árvácska palántát ültettek a tojás hájába. Én is szeretem az árvácskát a húsvéti asztalon használni, két éve így terítettem vele.

Melyik ötlet teszik a legjobban az összeállításból?Készítenél hasonlót?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...