2014. november 28., péntek

Bejáratok karácsony tájékán

Miért borítom el már november végén a blogot karácsonyi bejegyzésekkel? Mert az elmúlt években az a tapasztalatom, hogy ha nem tervezek, mind a magam, mind a blog életében, akkor minden fut, és a végén általában nem lesz belőle semmi. Mit is értek a fenti mondat alatt? Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem a december folyton állati sűrű, az idén pedig sűrűbb lesz, mint talán eddig bármikor, ugyanis több fronton kell helyt állnom, még az eddigiekhez képest is. Elég titokzatosan hangzik? Akkor jó! :) Ez a cél. 
Ezért biztosan tudom, hogy az utolsó pillanatra hagyott bejegyzéstervek, saját ajándékötletek megvalósítása már tutira nem lesz készen, mert addig annyi minden feltorlódik...
Szerintem ezzel sokan vagyunk még így dolgozó, társadalmi szerepet vállaló anyukák. De nem is akarok magyarázkodni. Most, amikor tudok időt szakítani a blogra, akkor jön, ami nekem tetszik. És ezek tetszenek! Remélem, hogy a bemutatásra kerülő bejárati dekorációk között nektek is van olyan, ami közel áll a szívetekhez és hasonlót el tudtok készíteni ti is otthon. Hajrá, hajrá!

Nagyon mutatósak a felakasztott akár műanyag gömbök is. 
Lámpásokkal nem foghatunk mellé sosem. 
Ezt a dekorációt ne hagyjuk kinn, maximum fedett teraszon, de úgyis károsodik a gyönyörű anyag a nagy hidegben. 
Lakás elé is tehetünk dekorációt. Gyerekkoromban mindig izgatott, hogy vajon mi van az áruházakban a becsomagolt dobozokban. 
Természetes, meseszép. 
Ücsörögni most nincs kedvem a szabadban, még ha ilyen látvány fogad, akkor sem. 
Forrás
Szerintem ez az én kedvencem. A farakás, a koszorú, az ablakdísz, a gumicsizmák. Minden tetszik. 
Forrás
Imádom az ilyen mutatós lábtörlőket. Annyira feldobnak miden bejáratot. 

Ti szoktatok az ajtó elé karácsony tájékán dekorációt készíteni? Mi most nálatok a sláger? Én még csak egy ajtókoszorút csináltam, de a hétvégén remélem, hogy bővül a listám. 


Forrás: 1 2 3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...