2011. április 28., csütörtök

Fehér - Fehér- Fehér

Sorozatom újabb epizódjában a főszerepet a fehér szín kapja. A nyolcvanas években, amikor is gyerek voltam, nem ismertem szinte senkit akinek ne fehérek lettek volna a falai, jó, volt akinek sötétbarna lambéria díszítette(?) a konyháját, de szinte mindenkinek fehérek voltak a falai. Mára a fehér kicsit a feledés homályába merült, mert sokan megrészegültek a színektől és előszeretettel festik kedvenc színűkre mondjuk erős lilára vagy narancssárgára a falakat. Ezzel nincs is semmi gond,én is szeretem a színeket, ha a bútorok, a kiegészítők harmonizálnak a fallal.
Na, de most inkább nézzük a fehér összeállítást. Szerintem nem kell félni a fehér- fehér összeállításoktól sem, mert igazán megkapó hangulatot kölcsönöznek a legkisebb helyiségnek is. Ami viszont fontos, hogy ha fehéret választunk, akkor tegyünk róla, hogy az a fehér ne legyen szürke.... takarítani azt kell, az már biztos.
Fehér ház, de nem Obamáék laknak itt. Imádom a székszoknyákat és az ajtó előtti gömb tuját, ja és a dupla lámpásokat, a beépített kis polcokat még nem említettem, meg a csupa üveg ajtót, ugye?
Konyhák fehérben.
A fehér mellé minden fürdőbe választottak egy kiegészítő színt, a rózsástól a kékig mindennel passzol.
Szappantartó és a porcelán mosdókagyló, elég jó, nem?
 Babaszoba fehérben.
Piciknek fehéren- feketén.
Egy fehér kanapé lehet az aduász, minden hónapban más- más hangulatot teremthetünk a szobában. Ektorp az IKEA-ból nyerő megoldás.
Mindegyik fehér, de mind annyira más!

Fehér virágok kombinációja, annyira változatos, pedig színükben monokróm.
Ha belül fehér minden, akkor legyen az kívül is. Így nincs gond a maradék festékre sem. Egy kávé a tornácon a déli regények hangulatát idézi.

Szereted a fehéret? Elfogadnád valamelyik szobát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...