2011. április 15., péntek

Húsvéti dekoráció

A húsvéti asztal terítékét már készítem, ahogy írtam is róla, hogy idénre valami különlegeset szeretnék. 
De a lakásba még semmi sem jelzi a húsvétváró hangulatot. Ennek jegyében kerestem ötleteket, inspirációkat. És hát találtam is szép számmal olyanokat, amik valamiért megfogtak.

 Néha a legegyszerűbb ötlet a legjobb, ahogy a képek is mutatják. Néha nem kell semmi cicoma mégis olyan fenséges az összhatás!




 








A polc alatti nyuszikat a korábban itt bemutatott nyuszis ötlet inspirálta, és a készítője? Nem más, mint ügyes tesóm. Nagyon szép lett!

Tegnap ajándékba kaptam színes zöld és sárga kis tojásokat, biztos, hogy felhasználom őket!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...