2011. október 17., hétfő

Love- Nem Valentin napra



Néhány napja előkerült egy szeretett CD-m, ez inspirálta ezt a bejegyzést. Köze van a karácsonyhoz is, na tudjátok már melyik filmzenét hallgatom napok óta? Hát az Igazából szerelem zenéje bömböl fözés közben, reggel közvetlenül ébredés után, de néha aláfestőzenének is a vacsorához. Mindig is szerettem egy- egy CD-t rongyosra hallgatni. A filmből és persze a CD-ről is az egyik kedvenc számom, az esküvőn megszólaló gosple kórus, ez inpspirált erre a bejegyzésre. 
Gyere. kövess a Face Bookon is és meghallgathatod, hogy mit hallgatok én.
Minden betű más és más, de mind olyan szép! A madárka is tetszik, nagyon. Nekem nagyon countrys. Igaz, a Szeretet párnasort valahogy nem tudom elképzelni az ágyamon.
A falfülkék amúgy is a favoritjaim. Ha régi házat alakítasz át, a kis fürdőablakok helyére vagy megszüntetett ajtók helyére mindenképpen csináltass falfülkéket.
A fém nem az én világom, de így nem rossz.
Szeretem a padokat, jöhet rá párna bőségesen. Egyre ülni, egy háttámlának és a kezembe is kell egy. Akár a brazil szappanoperákban. Megfigyelted már a reklámokban, mert hogy ilyet senki nem néz, :) hogy mindig fognak egy- egy párnát az ölükbe?
Egyszerű IKEA-s könyvespolcot is feldob egy frappáns felirat.
Ezt imádom! A bögrék, porcelánkanalak is jöhetnek.
Akár egy dosszié.
A tányérok a falon, nagyisak, elavultak? Azért ennek a képnek kapcsán nem ez jut eszembe.
Hogy tetszenek ezek a feliratok? Te kitennél az otthonodba hasonlót? 

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...