2011. október 23., vasárnap

Rend a lelke...

Rendet csinálni nem könnyű. Na, de a rendet megtartani, hát azt végképp nem könnyű. Néha úgy érzem, hogy ez a lehetetlennel egy kategória. Olyan ötleteket hoztam, amik segíthetnek abban, hogy ne uralja el a káosz a lakás, a ház bizonyos szegleteit. Vannak különösen veszélyes területek, amik mindig összeomlanak. Legalábbis nálunk. De talán ez normális, vagy csak én veszem normálisnak? Én legalábbis azzal igazolom magamat, hogy itt ÉLÜNK. 

 Igaz, hogy az elektronikus világ kapcsán egyre kevesebb az "igazi" levél, de tudnak heverni egy- két napig a komódon, az íróasztalon így is. Ha elkészítenéd, itt a pontos leírást is megtalálod. 
 Vállfák a sarokban a helyetek! Egy pompás kis tartó számukra. 
 Gyerekrajzok, dossziék, újságok, memo tábla, minden egy ajtón. 
 A rendszerezett hűtő. A felvágottakat, sajtokat mi is dobozban tartjuk így tényleg csak egy mozdulat és már minden kint is van. Nem kell keresgélni, kotorászni. 
 Álomszerű. Ekkora rendet! 
 Nagyon- nagyon tetszik ez a szekrény. Én is vágyom egy ilyenre, ahova betehetem a porszívót, a tisztítószereket, felmosót és még sorolhatnám. 
 Így nem kell kirohangálni takarítás közben a dolgokért. 
 Háromfős családi szervezőtáblája. Praktikus, de még esztétikus is. 
 Spájz helyett. 
 Dizájnos szervező tábla. 
Táblafestékkel készítették, minden héten újra írható. 
 A gyerekjátékok mindig egy sarkalatos pont. De a dobozok sokat segíthetnek. 
 Szerszámok így átláthatóak és csak gyorsan lekapja az ember és már mehet is gereblyézni. Van levél bőven..
És hát végül a legkönnyebben káosz állapotba jutó rész. A kreatív cuccok. Gombok, szalagok, kiegészítők és a milliónyi sok kis mütyür és anyagok. 
Nem állítom, hogy bárki rendet rak helyetted. Még azt sem, hogy valaki elkezdi helyetted. De talán ezek az ötletek megvalósításával kicsit könnyebb lesz megtartani a rendet. Én azért is szeretem ezeket a képeket, mert tényleg inspirálnak, hogy hajrá, hajrá gyorsan mennyünk csinálni. 
Megyek is. És te? Neki kezdesz még ma?

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...